Суббота, 15.08.2020, 23:14
МОУ "СПЕЦИАЛИЗИРОВАННАЯ ШКОЛА № 35 Г.ДОНЕЦКА"
Приветствую Вас! Гость | RSS
Меню сайта
Наш опрос
Оцените наш сайт
Всего ответов: 44
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Счетчик тИЦ и PR
Робота практичного психолога в школі

Робота психолога в школі нерозривно пов'язана з освітнім процесом. Школа - це величезний соціальний інститут. Психолог працює не тільки з дітьми, а також і з педагогами та батьками.

Основні напрями діяльності психолога в школі:

Психологічне просвітництво формування у учнів, вихованців та їхніх батьків (законних представників), у педагогічних працівників і керівників освітніх установ потреби в психологічних знаннях, бажання використовувати їх в інтересах власного розвитку. Створення умов для повноцінного особистісного розвитку і самовизначення учнів, вихованців на кожному віковому етапі, а також у своєчасному попередженні можливих порушень у становленні особистості і розвитку інтелекту.

Психологічна профілактика попередження виникнення явищ  дезадаптації учнів, вихованців в освітніх установах, розробка конкретних рекомендацій педагогічним працівникам, батькам (законним представникам) з надання за допомоги в питаннях виховання, навчання і розвитку.

               Психологічна діагностика  -  поглиблене психолого-педагогічне вивчення учнів, вихованців протягом усього періоду навчання, визначення індивідуальних особливостей і схильностей особистості, її потенційних можливостей у процесі навчання і виховання,Це може бути і діагностика пізнавальних процесів (пам'ять, мислення, увагу), і діагностика емоційної сфери дитини.  а також виявлення причин і механізмів порушень у навчанні, розвитку, соціальної адаптації.

           Психологічна корекція активний вплив на процес формування особистості в дитячому віці і збереження її індивідуальності. При низьких показниках діагностичних методів, з дитиною проводять корекційну роботу. Ця робота включає в себе елементи гри і рисункові методи ( в залежності від віку дитини).

           Консультативна діяльність надання допомоги учням, вихованцям, їх батькам (законним представникам), педагогічним працівникам та іншим учасникам освітнього процесу в питаннях розвитку, виховання і навчання за допомогою психологічного консультуванняскладання психолого-педагогічної характеристики дитини, яка розкриває розвиток всіх сфер і психічних процесів, здоров'я. Також характеристика дає повну картину сімейного клімату, інтересів дитини і т.д. Консультування в школі грає дуже важливу роль: кожен батько чи педагог має право звернутися до психолога з проблемою, або просити про допомогу щодо дитини.

Школа для дитини є центром освоєння соціуму. Перший досвід міжособистісних відносин, засвоєння знань і багато чого іншого - все це отримує дитина в школі. Саме тут необхідно виробити єдину лінію роботи і педагогів, і батьків, і психолога. Психолог допомагає дитині засвоїти весь цей досвід через освоєння поведінки, і побудова власної позиції, при якій у дитини виробляється усвідомлене сприйняття світу. Психолог виступає тим організаційною ланкою між дітьми та педагогамиПсихолог може виявити причини неуспішності, розгальмування чи агресивності дітей.

Головною позицією психолога є створення для дітей умов життєвих систем і вибір цих систем. У дитини, при злагодженій роботі психолога і педагогічного колективу, формуються умови для створення особистісної позиції (усвідомлення власного Я, впевненість, власна думка), яке необхідне для вирішення інтересів і можливостей школярів.  

 

  

 

Форма входа
Поиск
Календарь
«  Август 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архив записей
Друзья сайта
Copyright MyCorp © 2020Конструктор сайтов - uCoz